ORKA/FUCKAD.

Åh nej, Åh Nej, Åh Nej! (internt) .. 

Jag sitter här nu på måndagsnatten och skriver med VÄRLDENS hals-smärta och feber så där lagom två dagar innan man far iväg till Turkiet (Y) .. kan det blir bättre?! NOOT. 
Just nu känns livet bara som en deppig dröm och jag vill bara vakna upp och höra någons röst säga att det bara var på låtsas! :( .. seriöst? detta får fan inte hända nu!!!!!!!! längtat ett helt fucking år till sommaren 09 och en utlandsresa ?! min eviga otur förföljer mig.. 

(o förlåt för att jag är opepp på att blogga, men har så galet mycket runt omkring mig just nu så d finns inte :D) 

Aja, signar ut nu bitches. 

Kommentarer
Postat av: mini

Nää men simmoon halåj på dig :)

2009-07-11 @ 01:08:59
URL: http://damiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0