Borttappad.

CHA CHA!

(igår onsdag) 
Vaknade upp hos Joakim efter en helkväll hos Linn med company i Backa, vi chillade mest, spelade kort, käkade godis och drack. Sen lekte några i hennes trädgård medan jag slappade i hängmattan (H) 
Aja iallafall, hade en tvär mysig morgon, också helt chill... fixade oss och drog in till stan där vi först käkade donkan och sen träffade Madde & Sofia! Vi tog grön express till Korsvägen för de skulle köpa baugetter, och på bussen (förmodligen) tappade jag bort min ÄLSKADE skinn-jacka.....!!!!!!!!!!!!!!! Så den är RIP just nu </3 
Anyways, sen drog jag hem och har bara tagit det lugnt ikväll.. imån blire ju som sagt varberg! men uppdaterar mer om det senare. 

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0