cha cha!

I'm back bitches :) 

Igår så var det potatisfestivalen för hela slanten som gällde, i ösregnet tog jag pendeltåget till Alingsås och träffade Madde :) <3 Det var mycket folk och många roliga attraktioner :P heh. 
Men p.g.a regnet så tog vi/jag en fika på något random place i Alingsås-gallerian.. Sen efter det träffade vi lite trevligt folk som vi gick runt med. 
Men det blev för regnigt så vi drog hem till madde och kollade på film (Hot Chick) och käkade kinapuffar! :D HAHAH.
Sen efter det drog jag hem till Göteborg, där jag träffade en mycket seg Elin & Calle som körde hem oss till Erikberg. Vi var uppe och röjjde i hennes lägenhet heeeela natte. bästa! 

Idag så vaknade vi tvär sent och softade.. sen drog jag hem, och jag kan säga att jag HATAR Västtrafik ganska hårt nu asså.. för pendeltåget var efterblivet och fastnade, så jag missade min buss i centrum.. så fick GÅ ändå upp till mig , och ni som känner mig vet hur jävla långt det är.. ni andra som tror ni känner mig vet ju inte och det är ju synd för er =) heh. 
   Aja, har inte gjort så mycket nu hemma.. bara ätit lite och kollat på TV. Fråga mig inte vad som händer ikväll :S helt kaaaos...... blir så trött på alla :S finns fan ingen vettig nuförtiden. 

Update kommer senare (K)  

Kommentarer
Postat av: Maddo

Åh, drygt som fan att gå hela vägen hem, om nån vet hur det känns så e det ju jag :)



Kolla in denna sida verkar schysst som fan



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=206758

2009-06-14 @ 09:38:29
Postat av: Simon-of-Sweden

Vad vill du, sluta läs min blogg? :O



& varför skulle jag vilja ha make-up? har ett fläckfritt ansikte redan ;)

2009-06-14 @ 14:30:03
URL: http://boystoryofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0