CHACHA!

Hallo bitches :) 

Har hänt så sjuuuukt mycket på sistone, så jag har varken hunnit eller orkat uppdatera.. men så fort jag fått alla hundra bilderna så lägger jag in dem på BDB eller något. 
Men något som varit aktuellt nu på senaste är moppar, alkohol, havet, solen, olja, bensin, solglasögon, sova över och promenader... 
Igår blev det även partyparty i Partille (någonstans?!) men det var inte så kul som vi/jag hade förväntat mig/oss... 

& idag så blire NOG bara att sitta hemma och glo på TV eller datan, ni som läser kan ju vara sociala med mig på MSN senare ikväll :) 
Eventuellt drar jag in till Gôteborg och drar donken med Elin Berg :D <3 

KÖSS&AJÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0