Hallå Göteborg!

*SMACK* !

Jag är hemma igen från min tripp till Varberg med Jocke, Madde & Elin Berg. Det var huuur mysigt som helst och vet att alla ni lovers and haters har saknat mig sååååå mycket ;) 
Anyway! Det blev mycket mat, cider, cigg och promenader.. hade dock ingen tur med vädret, regnade som fan på midsommar och alla blev opepp (förutom jag då som var jätte full <3). 
Spelade poker gjorde vi också, och VEM blir inte mästaren om inte jag? Helt galet kul var det iallafall. 
Känns lite tråkigt att vara hemma igen :/ man blir verkligen fäst vid det enkla livet, och helt seriöst så skulle jag nog klara av att bo där mer än EN vecka :O. 
Yeye, lägger upp lite bilder här i bloggen också, som ni kan njuta av ;) men alla bilderna är på BDB. 

Köss&Ajöss!






Kommentarer
Postat av: joxi

fett najs va re verkligen :P<3

2009-06-21 @ 22:34:50
URL: http://joakimsvard.blogg.se/
Postat av: Simon-of-Sweden

Om det var! :D

2009-06-22 @ 12:57:22
URL: http://boystoryofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0