Hola!

Cha Cha alla söta små göteborgare! =) Kollade precis en översikt över bloggen och såg att mina läsare ramlat in en efter en.. så nu har jag haft mitt första besöksrekord! 

Anyway. 
I lördags var det potatisfestivalen som gällde igen.. för mig, elin, madde och massa randoms. Det var fett kul! ska lätt dit nästa år igen, trots att Alingsås består av inavel x 100! (förutom Madde då! <3). 
Aja sen bråkade jag sönder med Jocke som kom hem från turkiet :P p.g.a. vissa saker som inte ska nämnas... Men vi löste ut det och sen sov jag hos honom, vi typ käkade donken o lite sånt smått och gott.. Vaknade upp där idag utav att Jocke stod och gjorde våfflor till mig ?! tvär gott iallafall. 
Sen drog jag in till stan och träffade Elin Berg oså drog vi till bussen (som inte gick för jag misstog tiden xD) och då drog vi och käkade, sen åkte vi hem till mig för jag skulle fixa mig...... ! 

Nu ikväll blire utgång, förmodligen någon randomfest i Eketrä eller så drar vi till Rockbaren. Säg hej om ni ser oss i stan.. eller förresten, gör det inte :) 

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0