Turkiet resan - BOKAD!

Cha cha!

Idag bokade våra föräldrar resan till Alanya för mig & elin! :) ska bli AWESOME. 
Mötte upp alla i Brunnsparken och gick till Resia inne i Nordstan. Valde ut hotell Gallion (elins kompisar skulle åka dit veckan innan o det lät bra) för det är ett ungdomshotell med nästan bara ungdomar :D och det har öppet dygnetrunt. Vi valde halvpension också (dvs. frukost & middag varje dag) oså äter vi lunch ute på dagarna. Hotellet ligger på den FINA sidan, Kleopatrastranden, och inte den östra luffiga sidan av berget. Hotellet ligger tvär nära centrum och all shopping också. 
Det är bara två veckor kvar IDAG! så om två veckor sitter jag på ett flygplan och är nästan framme nu :D fyfan vad jag läääängtar! ♥

Aja anyway! Efteråt drog jag o elin hem till Eriksberg och softade, kollade upp massa party ställen i Alanya och sånt :) sen vidare in till stan igen och fikade på espressohouse. Blev en supergod Frappino.. 
Sen skulle hon ut med hennes morsas båt och jag drog hem :D blev dock en omtumlande bussresa!!! 
& ikväll har jag ingen aning om vad som händer.. messa om ni har något förslag :P .. 

pusshaaaj


Hotell Gallion @ Alanya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0