Varberg.

CHA CHA!

Idag åker jag, elin, madde & jocke till min husvagn i Varberg :) Vi ska fira midsommar där och sånt. Kommer hem på söndag igen! Om ni är snälla så KANSKE jag bloggar där nere.. 
Anyway! Vaknade tvär sent idag så hann inte åkaoch köpa cigg, så elin fick göra det åt mig xD haha.. kommer dö där nere utan mina Marlboro <3 och igår så fick jag akutköpa VÄRLDENS b-cigg för affären inte tog kreditkort? :S wierd. 
Aja, satt uppe hela natten igår och snackade med massa trevligt folk :) hihi. så är tväääääär trött idag. 

Ska snart packa, duscha, fixa mig och ladda över musik på laptopen! :)  
& ni alla får ha en trevlig midsommar om vi inte hörs innan dess, sup inte bort era små hjärnceller nu här i Göteborg :D 
PEACEOUT.


Kommentarer
Postat av: J

vadå satt uppe och snackade heeela natten med massa folk aka män!

2009-06-21 @ 18:18:13
Postat av: Simon-of-Sweden

tror du :P

2009-06-21 @ 18:32:03
URL: http://boystoryofgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0